du är en hund och jag din ägare

tjaaaaaaaaaaaa. är här nu framför datan håller på och städar min garderob lägger in sommar kläder och tar ut vinter, sköönt ! ja men iallafall idag har inte hänt så mkt vart i centrum mamma köpte varsin "klänning" till mig och jille och sen tre till saker t mig taaack mami ! :) och idag är det ju också morsdag , mysigt. sen iallafall efter centrum åkte vi hem t mig duschade slingade jilles hår åt och sånt sen tog vi bussen t henne lämnade hennes saker och sen gick vi upp t sigma mötte jasse sen tog bussen hem senare. jaja men ska fortsätta nu puss hejdå.


och imorn ska den här vackra unger opperare
bort sin halsmandlar, lycka till älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0