brabloggning

yes i know jätte bra .. eller inte. men sitter nu här framför datan vene vad jag ska skriva. men va med Jelena Emelie och Domenique idag iallafall ! kulkul :) orkar inte skrvia vad vi har gjort men bilder kommer. puss

I matsal

A nu går jag runt i skolan med världens bästa tara och josefin. Ska typ till klassrummet snart för ska ut och ha typ stafettskit m hela skolan. Ska springa 50 meter Hihi:) vet inte riktigt varför men aja. Har ätit också. Igår va ute med Domenique , sen åkte hem och grejer. Sen så imorse åkte till skolan och sånt. Vene har inget att skriva ska på lektion snart puss.

men ååh -.

fanockså hade skrivit värsta inlägget sen så nu råkade jag kryssa ner det .. aja orkar inte. men ska snart ut och träffa domenique :) trevligt yes i know men ska rulla vidare nu eftersom jag har ätit ! :) hejdå

På bussen

Hejsan babes;) sitter på bussen nu med bästa Domenique. Vi ska åka hem till henne och jag vet inte .. Gör nått antagligen:) kommer säkert bli mer bloggning från mig eftersom jag nu har märkt att jag kan blogga med mobilen haha. Smart jag vet (a) men iallafall idag så tog i skolan va det nå fotbolls och aktivitet skit så va där och sånt. Sen kom dommes låtsas mamma och hämtade oss så åkte vi hem t henne och åt sen tog t bussen till mig och sen ner till centrum. Och va där. Sen nu påväg till henne. Mysigt :) men ska av bussen snart hejdååå.

heeemmmaaa !

tjenare alla
va i skolan idag sen så taggade jag och jelena hem till henne så åt vi sen så åkte vi ner till centrum va med några där sen hem t mig och åt igen sen så ut och träffade Domenique och Emelie trevligt va det sen så tog jag bussen hem :)
men ska inte blogga mer puss

sofia satan i gatan söderman :)

hejsan alla åsnor :) sitter här nu och håller på och laddar ner massa filmer .. !
igår va jag i märsta med Jelena Sandru och Tara så va vi där med massa tjejer sen på kvällen åt jag Sandru och Jelena bk ! :) sen innan va jag i skolan i typ 45 minuter .
idag åkte vi till vallentuna badet / kvarnbadet så va vi där. sen efter tog jag bussen tillbaka till södervik och åkte med jelena till centrum sen tog vi bussen till natta så har vi varit där! sen tog jag bussen hem och åt. roligt inlägg. men ska hoppa in i duschen nu så när jag kmr tillbaka hoppas jag att filmerna är klarar! hörs senare med förhoppningsvis ny header och design ! hejsanhoppsan hejdå

tjenare.

hemma nu ! trevligt va? ja men iallafall imorse åkte till station mötte jelena så åkte vi till elin k och nu orkar jag inte blogga mer (A) hejdå

ligger här m bebis

nu ligger jag i sängen med världens sötaste kisse :$ hihi hon är fett söt ligger typ på mig nästan ! men iallafall så ska jag snart gå till bussen .. eller den går om en halvtimme haha.. men så ska jag och jelena åka hem t elin k ! länge sen jag träffade henne.
ändrade planer tar bussen tidigare hejdå !

jelena mitt hjärta !

tjatja har inte bloggat på ett tag tror jag kmr inte ihåg, men iallafall igår så träffade jag min baby jelena har saknat henne så sjukt mycke! men sen så va jag m henne vi va på grönan sen berga och lite olika , sen så väsby också, sen sov jag hos henne ! sen imorse gick upp och så åt fixade oss sen tog vi bussen t centrum träffade Sandru och två tjejer till , bara för att jag skulle skriva så glömde jag va dom hette .. jaja men så åt vi i grillen och så, sen gick till station träffade några va m dom sen så gick till station så kom mamma och vi köpte mat sen åkte jag jelena och mamii hem och åt fett gott. sen så gick vi ut träffade katja och natta, sen kom linn och brenda men sen gick linn , så satt vi vid pizzeria i station och bara prata och grejer , sen efter ett tag tog jag katja jelena och natta bussen så åkte vi hem ! men ha d bra hejdå

tjeennarrree bloggen

nu är jag tillbaka till sverige och är van med turkiets tangenter så när jag ska skriva å eller ä skriver jag a istället. haha det är ganska roligt ! men iallafallkom hem igår runt 10 över två landade planet. åkte hem och sov ! har vaknat lite på och av hela tiden men nu har jag ätit och duschat! ska snart klä på mig och sen så får vi se vad som händer !
har varit en otroligt rolig resa och jag kommer skriva mer om det och lägga in bilder senare ! orkar inte just nu. skriver kasnek lite om hela sommarn också ! :) menmen ska sluta skriva hejdåååå !

stıll ın turkıet !

sıtter har ıgen nu. skıttrött, orkar ınte skrvıa vıll bara saga att vı överlevde natten och allthaha :) men hejda

HAHA :)

tjenare sıtter nu har och ater frukost med nadıa för vı va ute med nagra tjejer fran hotellet och partyparty :) skıtkul ! men ıallafall kan bertatta om ıgar gıck upp ganska tıdıgt och at frukost . sen packade vı lıte saker och akte tıll hamnen typ dar va vı pa en bat som akte runt och vı stannade och badade och massor hhah! :) sen sa akte vı tıllbaka tıll hotellet, gıck upp och duschade sen gıck vı ut lıte och kollade klader och sant. sen tıllbaka tıll hotellrummet och sov lıte. sen sa kom nadıa och hamtade mıg och vı sprang och hamtade en klannıng. sen upp t rummet och började fıxa oss sen kom tva av tjejerna fran hotellet sa fıxade vı klart oss och gıck ut tıll chacha sa kom en tıll tjej dıt och vı at. drack dınkar och sant, sen tıll nadıas rum och satt dar och drack lıte, körde lıte kort och sant. sen runt halv ett tog vı bussen tlll hamnen dar det va massa fester eller vad man ska kalla det ! sa va vı dar ınne , dansade pa baren och allt möjlıgt. sen sa senare sa tog vı taxı tıllbaka tıll hotellet och sov typ. men ska dra nu hejda !!

nejnejnej / TUKRIET

sıtter har ıdag ıgen :o med sjukt branda axlar och rygg lıte .. och mage och ben och lıte anskte .. :/ jaja men bruuun har jag ıallafall blıvıt :)  hıhı jätte stolt (a) men ıallafall om nı vıll veta sa pa söndag ska d va sa varmt att det känns som 47 .. :o kmr dööö (a) men ıallafall ska beratta om dagen.

ımorse vaknade gıck upp kladde pa oss och sant sen ner frukost sen stranden sola bada lalala bränner oss pa fötterna hela tıden för sanden ar sa javla varm ! , sen runt fem kanske sa gıck vı tıll poolen, solabada lıte dar. sen upp duschade och fıxa oss. ut gıck tıll chacha och at. skıtrolıga kıllar dar ! :) haha bäst dom va assa :D men ıallafall sen sa gıck jag och nadıa tıll hotellet lıte snabbt sen har vı gatt omkrıng lıte pa gatorna. sag en kılle som blödde jatte mkt ur huvudet sa polsen och allt va dar.. skıtsynd om kıllen :( men sen sa gıck vı hıt efter ett tag och sen far vı val se vad som hander :) men hörs senare nan gang. puss

haha fortfarande har ?

sıtter fortfarande har men nu ska vı snart börja rulla tıllbaka tıll hotellet tror jag :) eller vı maste typ det. börjar faktısktfrysa har ınne. massa aır sak vad d nu heter sa det ar mycket kallare har en ute ! :) menmen far se vad vı hıttar pa efter det ! men hörs senare

pojkvan nu ocksa ;)

haha herregud va kul det ar har borta ı turkıet ! :) efter jag sıst blogga sa gıck vı tıllbaka tıll hotellet och badade och solade, en upp och duschade och efter ett tag gıck jag tıll nadıas hotellrum , sen sa lag vı dar ett tag. tog et lugnt och massa. jatte skönt, sen gıck hon och jag ut och kollade lıte affarer och shıt. sen gıck vı tıll en restaurang och at. va en jatte söt servıtrıs som nu ar mın pojkvan haha ? :p jaja rolıgt va det ıallafall, vı tankte ga ut med han ıkvall men sen orkade vı ınte sa vı satt bara pa restaurangen och snackade ett langt tag ! sen gıck jag och nadıa tıll hotellet och sen gıck vı hıt tıll cafet. later ınte som om vı gjort sa mycket men orkar ınte skrıva allt skulle blı sa langt. vısste nı att turkıet ar en tımme ınnan ? :o :) aja sıtter har nu och jag vet ınte , ska kanske tıllbaka tıll hotellet snart. fınns ınte rıktıgt sa mycket att göra an det eftersom vı ınte orkar ga ut ıkvall :) menmen vı hörs nasta gang jag ar ınne pa datan puss :)

TURKIET ! / stranden

tjenare alla , sıtter nu pa ınternetcafe skıt sak. jaja ıallafall vaknade runt nıo ımorse kladde pa oss och sen gıck vı ner och at frukost. sen sa upp pa rummet hamtade alla saker sen gıck vı ner tıll stranden, har legat dar hela dagen och solat och badat. jatte varmt och sa :) fast gör skıtont att ga pa sanden ! Branner sa mycket :) men det far vı sta ut med ! sen sa gıck jag och nadıa tıllbaka tıll hotellet och badade och solade vıd poolen, och nyss sa var vı och at. massa free hıt och dıt sakert bara för dom vıll att vı ska komma dıt sen ıgen :p aja sen gıck vı hıt och satte oss :) ska val sanrt börja rulla tıllbaka tıll hotellet och bada och sola lıte ınnan jag och nadıa kanske ska ut med nagra tjejer fran hotellet. men hejda !

i TURKIET ! :D

sıtter ı turkıet nu ! jätte varmt och skönt ! jaja landade runt halv tolv tror jag ! sen tog bussen tıll varat hotell, mötte Nadıa och moster där. gıck dırekt upp pa rummet och satte pa badklader sen gıck och badade ı poolen. sjukt skönt ! :) sen lag och solade och badade. gıck upp duschade och gjorde oss ı ordnıng sen gıck ut och började kolla lıte ı affärer och sen sa gıck vı och at. gottgott. sen ırrade vı runt bland gatorna för att hıtta just d har ınternet blablabla. för det ar ganska snabbt faktıskt ! :) hıhı jatte gullıgt massa kıllar sıtter och spelar wow och grejer bara !  far se vad som hander ımrogon men ska ıallafall tıll stranden ! men ska ga nu hejda

SNART ! :)

Ska klä på mig sen så upp med väskan och måste börja rulla mot Arlanda ! Får iallafall träffa min lilla bebis innan jag åker ! Hon kom nyss in i mitt rum så nu ligger hon i min säng och typ sover. men har ganska bråttom. Ha det så bra här hemma i Sverige så bloggar jag säkert borta i Turkiet ! Men måste skynda mig puss !

hihi :$

snaarrrttt åker jag :o

hihi jag tycker det är läskigt att flyga .. :) jaja kommer kanske blogga en sista gång innan jag åker och så, sen kommer vi ha data där borta i turkiet antagligen ! :) längtar fett mycke till värmen (A) jaja men ska nog försöka sova snart så jag orkar upp imorgon. puss

sötaste visst ? :)

lite mindre än 10 timmar kvar nu .. !

snart åker jag och bästa mamii till turkiet där Nadia och Monica är , alltså moster och kusin ! kommer bli sjukt roligt :) ni får ha det så kul här hemma i kalla sverige hihi ! jaja men ska lägga ner det sista i väskan sen så ska jag väl sova kanske ? ska upp 4 imorgon och sen går flyget vid kvart i sju :)
jaja men puuuuuuussssss

bilder kommer när kom kmr hem från turkiet ! bara jag hittar min kamera sladd sak .. :/

okej vi säger såhär ..

nu ska jag upp ur sängen efter jag bloggat, börja städa. sen packa, sen duscha och klä på mig och fixa mig sen ut om jag hinner ! men ska skynda mig nu puss

åh kolla mitt hår ?

sjukt gammal !

min lilla älskling .. jag saknar dig :(

mjuuuusik

värsta bra låten jag lyssnar på ! :) sjukt bra. men iallafall åker på måndag ! :D asså om två dagar ! har hittat alla gamla skivor m skitgammla bilder på :o förut skulle byta data så la in alla bilder och låtar i olika skivor och har nu hittat dom :O omg hittat gamlaste sexigaste bilderna asså HAHAHA :Ö kanske lägger in nån om jag vågar :D menmen ska iaff fortsätta kolla . puss

hos chloe

hellu stter hos chloe nu, hon håller på och fixar sig .. ska snart rulla men ska inte skriva mer , heeejdå

tjenare alla

godmorgon ska fixa klart mig snabbt sen rullar jag t Chloe :) ja men ska skynda hejdå

helluuu

hellu, imorse ja vakna, gick upp och allt sen tog ja bussen mot domme så hon hoppa på den vi åkte t centrum träffade sandru tara simona chloe och jazzle , sen vi gick runt och massa orkar inte berätta allt. kul hade vi iallafall jaja men orkar inte skriva mer skriver imorgon puss.

godmrogon

vaknade nyss, ska städa lite snabbt i rummet och fixa mig och sånt sen ska jag träffa domenique , och elin :) hihi har saknat dom :) menmen ska göra det nu puss

muhahahah

fyyyyyyra dagar kvar nu sen åker jag och mammmiiii till turkiet ! :D jaja ska borsta tänderna och sånt shit sen sova antagligen. hörs imorgon godnatt

godmorgon snyggingar

nu är jag vaken ! :) ska upp och äta nått snart tror jag !

idag fyller Fanny Karlsson år så stort grattis till dig gumman ! :) och sen min kusin robin så grattis till dig med ! :) men iallafall ska iallafall gå upp äta nu. muuums '(a) jättehungrig faktiskt. jaja skitsamma. HATAR när nån kommer och knackar som idiot på min dörr, asså hatar hatar hatar. okej HATAR ?! jaja hejdp -

sex and the city !

nu ligger i sängen med datan och kollar tv. snart är d sex and the city haha ;) intressant va ? (a) jaja men det börjar snart typ. vene vad  jag ska göra .. skit uttråkad just nu ! Menmen snart kommer mina bebisar Domenique och Elin hem :) på torsdag lr fredag :d jaja sen på måndag morgon åker jag till Turkiet ! :D jaja

typ första bilden jag la upp i min blogg .. haha kmr ihåg dagen
som d va typ igår ! Jag och Josefin träffade Jacob, bilden tagen
utanför han av honom .. :)
typ ett år sen !

YEAAAAAAAH . !

tjeeenare , nyss ätit. gottgott , sitter här nu och bara chillar lyssnar på musik ! längtar tills jag ska sova ;$ sköönt ! jaja ska rulla puss :)

min absolut finaste och bästaste vän. jag älskar dig så sjukt mycket.
allt är så tomt när du inte är här ! Jag saknar dig så sjukt jävla mkt
min lilla ängel. Kom hem .. nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !

asså -.

har precis duschat typ. skitskönt :) jaja ska väl ta och klä på mig och grejer , drömde värsta drömmen inatt ;$ hihi (a) jaja kollade tv igår och bara dog. skiiitskönt ! orkar typ inte göra nått längre. har inte tagit lugnt och bara chillat sen sommaren börja ! haha men allt har varit så bääääääst förutom nu saknar min bästavän så mkt ! :/ jaja bara sex dagar kvar till jag och mamii åker till turkiet ! :d jaja heeeeejdå

vart bio och grejer !

efter sist jag skrev jag och syster taggade kista sen vi kollade bio. Knight and day. den va faktiskt riktigt bra:) och nu pappa har fixat min tv, lr asså d va nått fel så har inte kunnat kolla m den på hur länge som helst men nu äntligen den är fixad ! :) riktigt happy. tacktack :) vene har inge mer och skriva såh hejdå ;)

juste har ju en blogg ..

haha hade glömt bort att jag har en blogg så kom på det när jag satt och läste nadias :) menmen har varit borta länge. först finland, sen åland sen västerås sen gotland! :) skitkul !
kommer berätta mera om allt det lite senare för nu ska jag gå upp och äta nått för börjar bli riktigt hungrig nu ! :D
elias min älskling ! :)
har jag inte sjukt söt kusin ? :)