SERBIEN IDAG !

shoo sitter här ska snart hoppa in i dushcen håller på och laddar ner låtar d därför  !
är fett stressad måste duscha städa rummet packa handbagae eller va de heter allt de är skti stressad vill att lilla kusinen ska vakna så jag kan gå in i det rummet och leta efter en laddare annars får ta med en annan mobil shit har panik måste ladda över bilder t datan där uppe också ! men iallafall idag åker jag jelena och hennes bror och mamma till serbien ska bli sjukt roligt flyget går klockan fem ! så åker från väsby cirka 3, har jätte bråttom så ska duscha sen så kanske skriver medans jag är i serbien eller innan vi åker eller när jag kommer hem. vi får se ! puss hejdå ha de bra alla där hemma !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0