nyduschad och grejer !

nu sitter jag här helt nyduschad typ! skitskönt :)¨

jaja dagen nudå ! Vaknade och så, trodde det va onsdag men nej tyvärr inte .. fanfördetsägerjagbara men iallafall så drog jag till skolan och så , chillchill där typ ! vne riktigt vad som va annorlunda men efter skolan tog jag o tara bussen till station och så mötte jag upp min mamii så gick vi till banken och fixade lite saker ;) haha jaja sen efter skjutsade hon mig till Kista där Jille&Josefin var och så ! Va där .. åt och grejer sen rullade vi hemåt och så träffade vi på Esme och Brenda ! Sen tog vi bussen till Jille åt vindruvor och drack cola / påskmust typ ! skitgott u know ;) men sen så kom pappa och hämta mig och jossan så skjutsade vi hem henne sen hit och jag duschade ! jaja orkar inte blogga chill dag jalla ajde


haha bild från limenight saken som aldrig kom upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0