grattis till mig .. (A)

Haha nu är klockan faktiskt över 00.00 så alltså är det min födelsedag ! haha grattisgrattis till mig säger jag dåra ! ska berätta min gårdag och idag istället !

Igår så tagga jag till skolan, va där ! vanlig dag typ :) sen efteråt så kommer jag inte riktigt ihåg allt faktiskt .. massamassa knasdag faktiskt ! orkar inte berätta allt men iallafall , så tillslut kom vi hem till Dilan där vi var kulkul va det massa saker och så allt orkar inte berätta men sen senare gick vi mötte några från Märsta sen tog jag jille och josefin bussen till henne typ efter ett stopp på bk haha sen sov där,

vaknade upp och så sen fixade oss litelite åkte josefin t stallet och jag o jille till centrum och så , där esme och sandra va ! kuligt sen åkte vi hem till josefin senare och så fixade vi oss lite mer sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem och jag duschade städade bytte om ah massa sånt sen kom lite folk till oss och vi åt och så skitchill ! sen vid sju typ åkte jag till Kista och va där med Josefin och Jille så träffade vi på lite annat folk ! :) aaajde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0