kairo idag !

Tjenare alla. Vaknade runt halv ett när Jelena kom och väckte mig. Så gick jag upp. Vi fixade oss och allt sen åkte vi till Centrum och mötte Elin k som hade varit i Egypten en vecka, hon hade blivit skitbrun! Sen så träffade vi Chloe, Dilan, Simona och Amanda så gick jag och Chloe till ica , köpte cola. haha skitkul vi hade ! jaja iallafall sen tog vi bussen till Kairo.. Badade och grillade haha. skitgott ! sen efter så tog vi bussen tillbaka till Station. Så åkte vi till Dilan och hämtade lite kläder och grejer. Sen gick vi till Ekebo där det va några så grillade vi igen och åt, sen badade några och efter ett tag drog jag och Jelena. Jag åkte hem och hon åkte till Norrviken tror jag !
tog inga bilder idag .
men Amanda har tror jag.
lägger in dom här när hon har lagt in dom påsin blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0